A Comisión Informativa de Persoal, a iniciativa do grupo municipal de E.U.-I.U., nunha reunión celebrada no día de hoxe, acordou por unanimidade revocar o acordo plenario do ano 1997, mediante o cal se lle concedia a dª Carmen Piñeiro a compatibilidade para exercer a súa profesión fóra do termo municipal.
Esta cuestión deberá ser debatida no pleno do Concello, órgano competente para revocar a mencionada compatibilidade. Dende E.U-I.U. non temos nigunha dúbida de que, despóis de ser aprobada por unanimidade na Comisión de Persoal, a nosa proposta será ratificada por unanimidade dos presentes no Pleno.
Entendemos que, por primeira vez, se da un paso no Concello, en todo o relativo ás consecuencias da suposta trama urbanística, denominada "Operación Virgin”, dado que as mocións presentadas polo noso grupo, relativas ó persoal municipal imputado, como son a suspensión provisional por seis meses da aparelladora municipal, Dª Carmen Piñeiro, e do policía local D.Ovidio Torrente, aínda non foron debatidas, a pesares de estar presentadas xa no mes de Decembro.
Esperamos que a unanimidade que se produciu na Comisión de Persoal no día de hoxe, se produza tamén cando debatamos as mocións antes mencionadas.
5 comentarios:
Moi de acordo en revogar a compatibilidade da aparelladora, aínda que me parece sorprendente que non se lle sancione, nin a ela nin ó outro empleado municipal, e se lles deixe seguir manexando papeis dos veciños de Mugardos. Se isto sucedera nun xulgado, funcionarios mercadeando con expedientes, nun hospital público, págame e o teu caso vai primero, estaríamos todos botando as mans á cabeza e pedindo responsabilidades e ceses a gritos.
Dame a impresión que a vara de medir é diferente segundo as amistades de cada quen.
Poe certo, fun a unha asamblea cidadá e a vergoña que sentín o saber a verdade do sumario lévame a pedir non só a dimisión do alcalde, se non a do "Sr. Quintana" en teoría dirixente do partido no que ¿milita? Barcia, tan belixerantes eles contra os demais e xogando aquí a "non sei nada, non pasou nada". Antes esto chamábase CACIQUISMO agora?....
¿Tambien va a pedir la compatibilidad Yolanda........?
¿que hara EU se la dara......?
¿Que esta a pasar en este ayuntamiento que habren un negocio sin licencia delante de todos y no pasa nada, sera que quien lo habre tiene amistades en este ayuntamiento o estubieron dentro del?
esto antes se llama CACIQUISMO ahora se llama AMIGUISMO
¿Tambien va a pedir la compatibilidad Yolanda........?
¿que hara EU se la dara......?
¿Que esta a pasar en este ayuntamiento que habren un negocio sin licencia delante de todos y no pasa nada, sera que quien lo habre tiene amistades en este ayuntamiento o estubieron dentro del?
esto antes se llama CACIQUISMO ahora se llama AMIGUISMO
Tan importante, ou máis ainda que a compatibilidade ou non da Técnico Municpal é o feito de sí cintinúa emitindo os informes para a concesión de licenzas de obras maiores tal e como viña facendo con anterioridade á Operación VIRGIN.
El Juzgado de Primera Instancia Número Cuatro de Ferrol ha acordado por auto de 19 de junio la nulidad de todas las actuaciones practicadas a partir del auto de 15 de junio de 2007, es decir, desde el momento mismo de la incoación de las diligencias judiciales de la llamada “Operación VIRGIN”, operación policial con la que se estrenó la nueva unidad especializada en delitos urbanísticos y que saltó a la opinión pública en el mes de diciembre de 2007 con la detención de la aparejadora municipal de Mugardos, uno de los Policías Locales de la localidad y los hermanos Pedro y Xulia Cortizas, administradores de la sociedad XCALE SL con la que se contrataron distintos proyectos urbanísticos desde el consistorio.
Indica la resolución del juez instructor, tras achacar a la querella presentada por el Ministerio Fiscal de falta “de claridad y precisión […] todo ello, como señala la defensa de Ovidio Torrente expuesto de manera caótica, inarticulada y sin el más apoyo fáctico” que la decisión judicial de autorizar las escuchas telefónicas -que se trata de una afectación al derecho fundamental al secreto de las comunicaciones (art. 18.3 de la Constitución Española)- que el auto de 15 de junio de 2007 por el que se admite a trámite la querella es “nulo en la medida en que restringe de forma desproporcionada, no motivada e innecesaria el derecho fundamental de los imputados en las presentes diligencias” –se refiere a Pedro Cortizas, Julia Cortizas y Carmen Piñeiro, inicialmente querellados, posteriormente se amplió la investigación al Alcalde de Mugardos y a otros funcionarios y constructores-. La nulidad se acuerda en aplicación de la doctrina conocida como “frutos del árbol envenado” que determina la nulidad de todas las actuaciones que tienen su fundamento en la resolución originaria declarada nula.
En la práctica, la nulidad acordada supone iniciar desde el principio la investigación de los hechos denunciados por el Ministerio Fiscal, sin que se puedan utilizar las averiguaciones obtenidas en las escuchas que se declaran ilegales, como tampoco los documentos obtenidos en los registros policiales efectuados en la Inmobiliaria XESVEN, el estudio de arquitectura XCALE o el domicilio de la aparejadora municipal, siendo igualmente nulas las detenciones acordadas en diciembre de 2007.
Por los imputados afectados se ha manifestado su inmensa alegría por una resolución justa que reconoce el atropello sufrido y se lamentan de los daños irreparables sufridos por la publicidad dada a unas actuaciones policiales que se han demostrado ilegales, insistiendo en que tras dos años de operación “Virgin” no se ha demostrado ninguna irregularidad cometida, como implícitamente reconoce el juzgado en su reproche al Fiscal.
Publicar un comentario