15 dic 2010

URBANIZACIÓN PAZO DAS CONDESAS













Despois de reunirse cos/coas veciños/as os grupos municipais de PSOE, PP,EU-IU e IpM envÍan unha carta a Mahía e outra ó goberno municipal para que se axilice a documentación necesaria para avanzar na recepción da urbanización. Neste enlace tés unha presentación sobre o tema.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

A miña máis sinceira felicitación e á vez admiración polo riguroso traballo que estades a realizar no eido municipal.
Agardo e desexo que a cidadanía do municipio de Mugardos saiva valoralo e recoñecelo debidamente.

Unha forte aperta.

Anónimo dijo...

Tengo para mí que los ciudadanos de Mugardos sabremos valorar SOBRADAMENTE, aunque solo sea por sentido común, que cuando una persona justa, culta, inteligente y buena se compromete, por responsabilidad y confianza, tengan por seguro que depositaremos toda nuestra confianza y la plena y absoluta consideración para manifestarle todo nuestro apoyo incondicional.
Así de claro. Y sé que nunca nos va a fallar y siempre nos va a dar una luz ante los problemas más complejos. Para las pequeñeces, ya conocemos como nos joden los "habituales".
EU de Mugardos: tiene mi apoyo y la más absoluta admiración y consideración.

Anónimo dijo...

SOBRE A CONSTRUCCION DO MUSEO DOS XACEMENTOS DO CALDOVAL

Ainda que o que pretendo comentar nesta páxina non ten nada que ver coa URBANIZACION DO PAZO DAS CONDESAS entendo eu que é consecuencia do mesmo problema, A INOPERANCIA TOTAL DO GOBERNO MUNICIPAL que ponse de manifesto una vez máis, neste caso, coa xestión da CONSTRUCCION DO MUSEO ROMANO según información do xornal DIARIO DE FERROL do dia 14 deste mes de decembro, que dicía o seguinte :
MUGARDOS – LA XUNTA, PENDIENTE DE REGANOSA PARA LA CONSTRUCCION DEL MUSEO ROMANO DE LA VILLA .
El 12 de febrero de 2010 la Xunta, Reganosa y el Concello de Mugardos firmaban un acuerdo que garantizaba la conservación de los restos romanos que situados en el lugar de Caldoval fueron empaquetados para hacer viable la ampliación de la regasificadora. A punto de cumplirse un año desde el acuerdo rubricado por los máximos representantes de las tres partes implicadas en el mismo, la Xunta nada sabe del compromiso asumido por la empresa tanto en lo que se refiere a la aportación de los 1,2 millones de euros necesarios para la ejecución de la obra del museo como del proyecto museográfico del que también tendría que haberse hecho cargo.
Esta situación, según se explica desde la administración autonómica, provoca un efecto dominó sobre otros apartados contemplados en el convenio. Así, todavía está pendiente el concurso de ideas que, según se apuntó en su día desde la Consellería de Cultura e Turismo, tendría que dar como resultado la elección del mejor y más adecuado diseño para la puesta en valor del conjunto de los restos recuperados.
Esta iniciativa contaría, tal y como inicialmente era la intención, con la colaboración del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia.
Por su parte, el alcalde de Mugardos, Xosé Fernández Barcia, reconocía ayer mismo a esta redacción que el Concello había cumplido su parte del acuerdo poniendo a disposición de la empresa una parcela de suelo suficientemente amplia para la construcción del futuro museo. Se trata de una superficie situada en las inmediaciones del instituto local. Según el regidor municipal, el proyecto de construcción de una sede permanente para exponer los restos romanos se desbloqueará en breve.

Pois ben, ante dita información ocúrreseme pensar que a Xunta de Galicia, ademáis do publicado no xornal, tería que ter realizado, en tempo e forma, a correspondente denuncia ou advertencia de incumprimento do acordado ás outras partes implicadas no proceso, REGANOSA E CONCELLO DE MUGARDOS porque de non ser así cabería pensar que interesa máis a denuncia mediática desta lamentable situación, que a busca da solución.
Dito o anterior e ante a resposta dada polo Alcalde, todo parece indicar que foi sorprendido pola noticia e “COLLIDO CO PASO CAMBIADO” non foi quen de dar resposta aclaratoria de tan lamentable situación e que amosa unha vez máis a parálise e inoperancia do goberno municipal.